donderdag 16 februari 2012

09 - 02 t/m 15 - 02

Mais in avondlicht.
Malawianen zien voornamelijk potentiƫle "nsima" (= kleefdeegavondeten),
maar zo mag de plant er toch ook zijn.

Waar rook is....
is lekkers!
Jullie in de vrieskou en wij onder het rookparasolletje...
 DE Wilde Orchidee.
Mooi toch.
(de paarse is ng mooier...)
 Ooit zo'n mooi luchtkasteel gezien?
Over silverlining gesproken, wat briljant.
 - En wie zou er wonen?
 'Trouwe viervoeter' begin ik hier wel beter te begrijpen. Tom en Jess heten ze; immer enthousiast.
Momenteel bewaken ze ons zelf gesprokkelde openhaardhout....
Problemen met de watervoorziening.
Kraan met zanderig rood pisstraaltje...
Mmm een douche zou toch wel lekker zijn.
Jeroen bedacht een goeie oplossing!
En dan met de bijbel als softwear....?

1 opmerking:

  1. Jacob Van der Ende20 februari 2012 om 15:20

    Hoi Eva & Jeroen,

    Ongelooflijk geweldig om jullie verhalen te lezen!! Zelf ben ik nu met de tropenopleiding bezig en vanaf half juni ga ik samen met mijn vriendin (ook tropenarts-in-opleiding) door Afrika trekken voordat we aan onze Gyn-stage beginnen om een beeld te krijgen van diverse mooie tropenplekken. Graag zouden wij ook even bij jullie komen kijken!!

    In de hoop dat jullie dit toestaan, hier mijn mailadres: vanderende.jacob@gmail.com

    Bij voorbaat onze dank!


    Groet & veel succes,

    Carolien Bouwman en Jacob Van der Ende

    BeantwoordenVerwijderen