woensdag 18 januari 2012

Reislustige huismus....

Bijna weg.
Koffers gepakt, bijna alle lieverds gedag gezegd.
En dan kom ik erachter; ik ben een reislustige huismus!

Het avontuur lonkt, het onbekende roept, of zoals iemand schreef 'the world is like a book, if you don't travel, you only read one page' ..... en zo is het natuurlijk ook. Maar tegelijkertijd ben ik ook zo graag thuis, en kan ik zo genieten van familie, vrienden, en de achterhoek natuurlijk :-).

Je weet niet wat je te wachten staat, maar wel hoe fijn je het thuis hebt, en wie daar allemaal met je meeleven.
Toch wil je je droom verwezenlijken en kom je uit die comfortabele stoel om erop uit te gaan. Dat geeft ook zo'n waanzinnig fijne energie! En ik heb ook nog eens een geweldige man naast me.
Dus de huismus gaat strakjes inchecken en op pad.
.
Malawi, here we come!

1 opmerking:

  1. Wist je dat die iemand het bovenstaande citaat van jouw man zijn zusje heeft?! Over hoe levens samen op kunnen lopen... Liefs

    BeantwoordenVerwijderen